Οδύσσεια

Οδύσσεια

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018

CAMINO DEL NORTE.

CAMINO DEL NORTE.





Περπάτησα τον Αύγουστο του 2018 για 19 ημέρες 
τα 22 στάδια ( 525 χιλιόμετρα ) του CAMINO DEL NORTE
 από το Santander στο Santiago de Compsotela. 



Ένας ευγενικός κύριος που είχε μια albergue ( ξενώνας ) 
στο San Martín de Laspra μου είπε ότι
 ήμουν ο πρώτος Έλληνας που περασε από εκεί 
και ότι περπατάνε πολλοί 
αλλά Camino κάνουν λίγοι. 


Φωτογραφίζοντας διάφορες εικόνες 
φωτογράφισα και κάτι, 
χωρίς να ξέρω τι σημαίνει.
Recordar es vivir.



Όταν επέστρεψα  συνειδητοποίησα ότι σημαίνει :
Θυμήσου να ζήσεις.



Το   γνώθι σαυτόν
ο δρόμος της  εαυτογνωσίας
το Camino
είναι να περάσω από αυτό που νομίζω ότι είμαι
σε αυτό που πραγματικά ΕΙΜΑΙ.
Αυτό γίνεται βάζοντας τον εαυτό μου στα δύσκολα
και προσπαθώντας να είμαι συνειδητός.
Να έχω επίγνωση, ( να θυμάμαι ) 
αυτό που κάνω κάθε στιγμή.





Σε πόσα από τα 525 χιλιόμετρα θυμόμουν,
 ήμουν συνειδητός,  στα λιγότερα. 
Στα περισσότερα ήμουν είτε στο μέλλον, 
 είτε στο παρελθόν. 
Η προσπάθεια συνεχίζεται την κάθε στιγμή 
και η κάθε στιγμή είναι δρόμος 
είναι Camino .


ΚΑΛΟ  ΔΡΟΜΟ ΑΝΑΖΗΤΗΤΗ ....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου